Pages

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Thursday, June 07, 2012

going to ? Jaybee with friends.

assalamualaikum semua !! 

acctually bende ni dah agak lame.. tapi baru hari ni aku sempat nak update kan.. *ape kes?? dulik ape aku. dah aku busy pluss malas nak update. so whatt ? ade aku kesah?. (maafkan saye~ T_T ) okey okey..


hah!! sape pulak mamat ni ?? menyemak jee kat sini. haha :D   acctually dia ni la yg drive kereta pegi JB tuu.. nama dia Hafizudin,, or nama glamour dia.. Jeng! Jeng! Jeng!! nak tau ? kitorang panggil dia Apiz or Kicap. *glamour beb. kesian dia kena melayan kami kami ni semua...kan kan.. 


ehem! ehem! ni lahh minah minah yg pegi same2 dengan kitorang tuu,, hehe . (",) nak introduce mereka mereka ni. yg pakai selendang tu namenye Juliana,yg tengah2 suke buat peace tu Hanisa,then lagi sorang tu Azliza. aku mane ? aku dok kat sit sebelah driver. then aku yg tukang tangkap gambar diorang ni haa.. mane nak ade muke akuu.. *k tipu time ni baru on the way pegi JB.





 hmm...yg baju coklat tudung putih tu la aku..hehe.. penat jalan2 kat dalam tu.. aku dengan Kicap pun dok menunggu lah diorang bertige tuu..



ni la muke muke penat kitorang. penat tau tunggu korang shopping. sementare menunggu tu kitorang berdue pon memanje manje kan diri kat atas kerusi urut tu. walaupun tempat tu public,.. dulik hape! da aku penat, kalau korg rase kene urut kat situ,, perghh!! best wa cakap sama lu... ^_^ acctually time ni saje lepak2 sementare nk tunggu time tengok wayang.


 


time nak balik pun kami kami nie sebok berposing sana, berposing sini.. biase laa.. kitorang ni kan kalau jumpe memang tak sah kalau tak bergambar. lagi lagi si Juliana tuu.. kehkehkeh.. *gurau jue



perasan x ? dalam banyak2 gambar kat atas ni.. gambar budak due orang ni je yg banyak. kan kan. haa.. tu laa.. diorang ni memang suke bergambar..hehe..




kay.. on the way balek,, Hanisa suruh pegi Mcd, 'parappap pappa.. I'm Love in it" lalaa~ #eh? kan da nyanyi..kitorang pun menggunakan servis Drive Thru.. ecehh..*jakun sikit then kami kami ni pun melantak la Mcd kat dalam kereta yg di pandu oleh pak supir kite..kehkehkeh.. 

Dah sampai Pontian,, singgah la 'kejap' dekat Billion. si Hanisa ni nak jumpe kawan dia. aku pun tak kenal sape,,tunggu punye tunggu,, lame kot tunggu si kawan Hanisa ni.. masing2 da risau balek lambat. tak silap da dekat pukul 7 jugak baru gerak balek. hoho..tapi kan,, tak kesah pun,, alang2 dah lame x jalan2 same..kan kan ? hee~ (",) 


Then malam tu online FB,,lepas tu Juliana post ni kat aku.


Tu la Jue, aku pun ingat nak tengok citer tuu jugak. tapi tak ape lah, citer yang kite tengok pon best kan,, asyik gelak gelak je. :D 



okeyy lah.. ape2 pun.. best jalan2 dengan korang semue ! pasni da x bole da nak jalan2 n jumpe slalu. masing2 da pergi jauh2 kan. sambung belajar.. I will miss u friends ! (T_T)




No comments: